Peelingi medyczne

Peeling chemiczny jest to procedura medyczna wykorzystująca związki chemiczne o charakterze kwaśnym, których zastosowanie stymuluje regenerację skóry, odnawiając naskórek i remodelując architekturę skóry właściwej.

W przypadku wielu peelingów chemicznych zauważyć można brak równowagi pomiędzy poziomem podrażnienia skóry a efektywnością złuszczania, czego przyczyną są: niejednolite przenikanie kwasów w głąb skóry, wysokie stężenie protonów(niskie pH) i wysoka ruchliwość protonów. Skutkuje to silnym uszkodzeniem skóry, co objawia się dużym podrażnieniem i wyłączeniem z codziennej aktywności.

Zastosowanie technologii Enerpeel umożliwiło bardziej jednolite przenikanie kwasu oraz aktywację protonów w żywych warstwach naskórka in situ. W efekcie obserwujemy mniejsze podrażnienie przy zachowanej skuteczności złuszczania.

Produkty Enerpeel są dostosowane do indywidualnych potrzeb, łatwe do przeprowadzenia i posiadają wzbogacone formuły.

Przeciwwskazania:

• Aktywne stany zapalne skóry (trądzik ropny, opryszczka, atopowe zapalenie skóry, łuszczyca)
  • Przyjmowanie niektórych leków (antybiotyki, retinoidy, leki światło uczulające)
  • Uczulenie na którykolwiek składnik preparatu
  • Nowotwory skóry
  • Ciąża
  • Choroby ogólnoustrojowe

Do zabiegów eksfoliacji stosujemy m.in. peelingi serii ENERPEEL.

Wyroby medyczne ENERPEEL znajdują zastosowanie zarówno jako preparaty służące poprawie wyglądu i kondycji skóry – rewitalizacja, wygładzanie zmarszczek, eliminacja przebarwień i blizn np. potrądzikowych, a także jako produkty o działaniu leczniczym łojotok, trądzik pospolity, trądzik różowaty, ostuda, rogowacenie słoneczne.

W ofercie ENERPEEL oprócz peelingów przeznaczonych do twarzy znajdują się też preparaty do stosowania w innych obszarach skóry: ręce, szyja i dekolt, okolice oczu i ust.