C PURE – LINIA ROZŚWIETLAJĄCA

Dostarczanie skórze znacznej ilości czystej, stabilnej witaminy C poprzez preparaty kosmetyczne otwiera możliwość podjęcia ukierunkowanej walki z destrukcyjnym działaniem zanieczyszczonego środowiska i promieniowania słonecznego na warstwę naskórka oraz błony komórkowe.

Wykorzystanie estru kwasu askorbinowego w programie pielęgnacyjnym C PURE przynosi spektakularne efekty w profilaktyce i zwalczaniu oznak starzenia się cery. Skojarzenie kompleksu witamin sprzyjających zdrowiu i urodzie wraz z wyciągami roślinnymi intensyfikuje działanie witaminy C oraz podnosi walory pielęgnacji. Witamina C uszczelnia naczynia krwionośne, ujednolica zmiany barwnikowe oraz działa dezaktywująco na bakterie trądzikowe.

C PURE  to intensywny zabieg hamujący proces starzenia się mający na celu poprawę struktury, napięcia i nawilżenia skóry, a poprzez delikatne działanie złuszczające również wygładzenie szorstkiego naskórka i wyrównanie jego kolorytu. Natychmiastowe rozświetlenie dzięki wyjątkowej formule witaminy C aktywowanej bezpośrednio na skórze widoczne jest bezpośrednio po zabiegu.

EFEKTY ZABIEGU:

• Intensywne nawilżenie
  • Ujednolicenie przebarwień skóry
  • Cera rozświetlona i pełna blasku
  • Zabieg idealny pod makijaż
  • Stymulacja biosyntezy kolagenu
  • Uszczelnia naczynia krwionośne
  • Dezaktywuje bakterie trądzikowe

WSKAZANIA DO ZABIEGU:

• Każdy rodzaj cery
  • Cera szara z przebarwieniami
  • Profilaktyka w walce z objawami starzenia skóry