Winogronowy rytuał, zabieg na ciało Łódź

!! Nowość !!   zabieg na ciało Łódźzabieg na ciało Łódź

Winogronowy rytuał intense anti-agening  zabieg na ciało przeznaczony do przeciwstarzeniowej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. która skutecznie zapobiega przedwczesnemu wiotczeniu  skóry, walczy z jego objawami oraz pielęgnuje.

Do zabiegu wykorzystujemy serię produktów ORGANIQUE Intense Anti-Agening, jej sam zapach zaprasza do podarowania sobie chwili zapomnienia, zregenerowania swojego ciało oraz umysłu.

Rytuał podzielony jest na cztery etapy:

·         Pierwszy z nich to oczyszczenie skóry przy pomocy piany z czarnego mydła,

·         Kolejnym etapem jest wykonanie cukrowego peelingu który wygładza, delikatnie natłuszcza, zmiękcza i nadaje blasku.

·         Trzecim etapem jest wmasowanie serum do ciała, skóra staje się nawilżona, odnowiona i intensywniej się regeneruje.

·         Ostatnim elementem w winogronowym rytuale jest otulenie skóry aksamitnym masłem do ciała zapobiegającym procesom starzenia, walczącym z jego objawami oraz ochroną przed stresem oksydacyjnym.

ZAREZERWUJ SWOJĄ WIZYTĘ JUŻ TERAZ

Starzenie się skóry jest naturalnym, nieuchronnym procesem i dotyczy każdego, niezależnie od wieku czy płci. Wpływ na to mają uwarunkowania genetyczne i czynniki środowiskowe (m. in. wolne rodniki, promieniowanie UV). Składniki aktywne terapii Intense Anti – Agening skutecznie zapobiegają starzeniu się skóry i walczą z jego objawami.

Zabieg szczególnie polecamy osobom z cerą normalną, tłustą, suchą, mieszaną, wrażliwą, szorstką.

Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegów: seria 6 zabiegów 1x w tygodniu

Cena zabiegu: 150 zł